Novinky

For Honor: recenze hry

O For Honor jsme vás již informovali, ovšem nyní máme k dispozici kompletně celou hru, tak se jí pojďme trochu podívat na zoubek.

Od této hry se očekávalo opravdu hodně a již od začátku hra působila jako černý kůň vydavatele Ubisoft. Hra postupem času vypadala zajímavěji a zajímavěji a nyní jí konečně máme možnost otestovat. Tak pojďme na to.

Frakce

Tím nejdůležitějším, co bude muset hráč ve hře udělat, je výběr frakce. Právě podle ní se pak rozvíjí budování celé jeho postavy, hru začne doprovázet specifická atmosféra, která k frakci náleží a vše prostě bude běžet na základě tohoto rozhodnutí. Singleplayer u této hry je, ale příliš si ho neužijete, je to velkolepá zábava, bohužel ve velmi malém měřítku zhruba 4 hodin, což je žalostně málo. Příběh je tu spíše jako jakýsi tutoriál, který vám vřele doporučujeme, než začnete něco podnikat.

Multiplayer nadevše

Ta pravá zábava přichází až s multiplayerem. Online válka se rozprostírá napříč celým světem. Opět si vybíráte frakci, zabíráte území a snažíte se v celých online sezónách vítězit nad nepřítelem. Počítač vám vybírá mapy a mění jejich vzhled vždy tak, aby co nejlépe odpovídal současné situaci. Mapy obsahují různé bonusy a výzvy, které můžete, ale nemusíte plnit. Hráči to však dává pocit, že se účastní něčeho velkého a svým konáním výrazně přispívá své straně.

Je to jen na vás

Na výběr máte celkem z 12 postav a jejich plné a mistrovské ovládnutí vyžaduje opravdu čas a trpělivost. Na výběr je totiž velké množství specializací, které jsou i dále upravovány a tak si každý hráč tvoří vlastně velice unikátní postavu se specifickým brněním a schopnostmi, které se úzce vážou na systém boje. A toho si v této hře užijete spousty a spousty.

Rozhodně se nejedná o hru pro každého. Je to skvělá středověká rubačka, která potěší každého fandu soubojů s ocelí v ruce. Hra není bez chyb, ale to jí určitě rádi odpustíte.

Štítky
Zobrazit celý článek